divendres, 1 de maig del 2015

Words and pictures





I et fa pensar...imatges vs. paraules, què pesa més?
No vull triar.Dona'm paraules que no s'escolin com la sorra,
dona'm imatges que em deixin sense paraules.
M'agraden aquelles paraules que em dibuixen un somriure.
Imatges que m'emocionen i em toquen l'ànima.

Lluitar contra els propis fantastames,
solcar les aigües del viure no sempre planeres.
Que no s'hi val deixar escapar paraules amb la mà,
ni ser esclau d'imatges fugisseres.


Entre el sol i la lluna, cercar la immensitat de l'avui.
Imatges que ens sublimen,  regalen una mirada més àmplia.
La comunió de les parules i les imatges ens enriqueixen!.

9 comentaris:

  1. Són àmbits diferents. I es complementen. De vegades, una mirada et diu el que no surt dels llavis, i llavors és meravellós.

    ResponElimina
  2. Paraules i imatges, cadascun quan toca i en la justa mesura, perquè els dos poden tenir importància. Els fantasmes ja són una altra cosa...

    ResponElimina
  3. La pel.lícula posa de manifest una petita rivalitat. Com bé dius cadascun té el seu paper. Els fantasmes són un altre fil conductor i com es canallitzen també és ben diferent.

    ResponElimina
  4. No he vist la pel·lícula però té molt bona pinta i me l'apunto per veure-la.
    Jo no podria dir-te, també penso que són complementàries.
    Hi han coses que necessito escriure-las, necessito expressar amb paraules el que hi ha dins meu...potser és el meu mitjà d'expressió.
    Però hi han motes expressions que són captades per imatges que no hi ha dubte que et deixen...sense paraules...

    Molts petons!!!

    Josep

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser no és una gran pel.lícula, Josep, però t'atrapa per les paraules,les imatges i els dos protagonistes.
      Sí...qui podria triar?, tot té el seu moment-

      Abraçada!

      Elimina
  5. També penso que tan les unes com les altres, tenen el seu moment...
    Diuen que una imatge val més que mil paraules, però també hi ha paraules que no les pot substituir cap imatge...
    Entre el sol i la lluna, trobarem paraules que embellirem amb imatges o potser a l'inrevés...
    Petonets, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I les imatges i les paraules, ens ensenyaran el millor de cadascuna d'elles. Malgrat estimo les paraules...hi ha imatges que em deixen sense saber què dir!.

      Petonets Roser

      Elimina
  6. Gràcies a tots pels vostres comentaris!

    ResponElimina

Petjades...